Ce am invatat ….sau 4 luni departe de tara

Am invatat sa iubesc din nou Patria
Am invatat ca doar Acasa pot sa respir
Am invatat ca soarele e acelasi peste tot
Dar doar la mine in tara are caldura si lumina
Am invatat ca viata unui loc o dau oamenii
Dar doar prietenii insufletesc un spatiu
Am invatat ca e bine sa pleci
Atata timp cat ai unde sa te intorci
Am invatat ca acolo unde ti-au dat rod radacinile
E pamantul cel mai fertil si cel mai dulce
Am invatat ca sunt defectele si calitatile
Ce se transforma in Perfectiune doar in tara ta
Am invatat ca poti sa dormi oriunde
Dar doar in Patria Mama poti sa visezi
Am invatat ca e bine sa cunosti lumea intreaga
Dar numai pentru a aduce acasa lucrurile bune
Am invatat ca sunetul, culoarea, gustul
Au sens doar daca le traiesti Acasa
Am invatat ca aripi sa zbori
Iti fauresti doar pe meleagurile natale.
Stiam ca nimeni nu e filosof la el in tara
Dar am invatat ca esti om doar in Patria ta.
Am invatat ca iubirea e fascinanta si feerica oriunde
Dar e vie si implinita doar in bratele Caminului natal.

This entry was posted in ganduri, poezie. Bookmark the permalink.

Leave a comment