Daily Archives: December 8, 2008

E criza. Investeste in tine. Cel mai sigur.

“Investitia in tine. Singurul lucru care conteaza. Sa iti hranesti trupul si sufletul. Sunt actor si nu-mi pot bate joc de trupul meu. Este singurul instrument de care ma pot folosi. Este vioara mea scumpa ale carei corzi trebuie sa … Continue reading

Rate this:

Posted in ganduri | Leave a comment

Adio! La Bucuresti

Mircea Cartarescu un timp am fost atat de apropiati amandoiincat imi aminteam episoade din copilaria tasi visam visele talesi cand tu iti mancai curcubeul la lactobarul de langă Scalaeu schimbam fete- fete…un timp am fost atat de fericiti amandoiincat stateam … Continue reading

Rate this:

Posted in poezie | Leave a comment

Controversa in jurul noului "Dictionar pentru copii" din Anglia

Oxford University Press a eliminat cuvinte ca: “bishop”, “chapel”, “empire”, “monarch” din Junior Dictionary ( Dictionar pentru copiii, de 10000 de cuvinte) si le-a inlocuit cu:”blog”, “broadband” sau “celebrity”. Desi editorul sustine ca modificarile aduse au fost facute pentru a … Continue reading

Rate this:

Posted in stiri | 1 Comment

Citatul zilei

Cu destul curaj te poti descurca si fara o reputatie. Margaret Mitchell

Rate this:

Posted in citatul zilei | Leave a comment