Daily Archives: December 1, 2008

Vassa Jeleznova

Sambata 6 decembrie, orele 18 la Casa de Cultura a Ministerului de Interne va avea loc spectacolul cu piesa “Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki, sustinut de clasa de actorie anul al III-lea- Univ. Hyperion, prof. Tomi Cristin si Magda Catone. … Continue reading

Rate this:

Posted in stiri, teatru | Leave a comment

Expresii fara secrete: "Luna de miere"

Cautand originea “lunii de miere” am intalnit mai multe posibilitati, fiind greu a se stabili cu exactitate provenienta.Se pare ca “honeymoon” ar veni din Nordul Europei, unde “hjunosttsmanathr” se referea la obiceiul conform caruia tinerii care vroiau sa se casatoreasca … Continue reading

Rate this:

Posted in expresii fara secrete | Leave a comment

Nu mai stii

nu stiu cum poti sa-mi zici ca verile sunt acum altele, nu stiu cum poti sa-mi zici ca s-au schimbat sensurile cuvintelor, nu stiu cum poti sa-mi zici ca se aud altfel melodiile pe pick-up-ul vechi, nu stiu cum poti … Continue reading

Rate this:

Posted in poezie | Leave a comment

Romania in imagini…

Intr-o lume virtuala, haideti sa sarbatorim Ziua nationala a Romaniei prin fotografia digitala. Daca aveti vreo poza intersanta dintr-un coltisor uitat sau nu al meleagurilor romanesti va invit sa-l impartasiti cu noi. Oferta este valabila numai pentru astazi, prin urmare … Continue reading

Rate this:

Posted in fotografie | Leave a comment

La multi ani Romania!

“Noua ne pasa” ureaza tuturor romanilor un 1 Decembrie plin de iubire, respect, recunostinta si implinire.La multi ani romani, La multi ani Romania!!!

Rate this:

Posted in ganduri | Leave a comment

Citatul zilei

Iubim viata nu pentru ca ne-am obisnuit a trai ci, pentru ca ne-am obisnuit a iubi. Nietzsche

Rate this:

Posted in citatul zilei | Leave a comment