Nu mai stii

nu stiu cum poti sa-mi zici ca verile sunt acum altele,

nu stiu cum poti sa-mi zici ca s-au schimbat sensurile cuvintelor,

nu stiu cum poti sa-mi zici ca se aud altfel melodiile pe pick-up-ul vechi,

nu stiu cum poti sa-mi zici ca mi-a crescut palma si nu se mai potriveste mulajul,

nu stiu cum poti sa-mi zici ca dintii mei erau altfel cand m-ai cunoscut,

mai putin ascutiti, ca te muscau mai fin,

nu stiu cum ai putut sa-ti schimbi televizorul la care te uitai cu mine

la Muppets,

nu stiu cum ai putut sa te duci sa-ti cumperi singur rosiile din piata, sa le alegi,

nu stiu cum noi doi nu mai mancam din aceeasi prajitura cu pudra de cacao,

nu stiu cum acum…mancam separat si diferit prajiturile cu pudra de cacao.

La multi ani, astazi este 1,

dar tu nu mai stii.

Oana Nedelcu

This entry was posted in poezie. Bookmark the permalink.

Leave a comment